Renovering

Va underbart roligt det är att leva mitt i ett renoveringsobjekt. Ska bli skönt när tapeterna är på plats så man kan komma i ordning ordentlig och hänga upp lite tavlor och gardiner.



Nu är hela matrummet+köket intryckt i vardargsrummet IGEN!!

Idag blir det tyvärr plugg hela dagen. Destionationskunskap och turismvetenskap.
Om en vecka ska jag lämna in en tresidig rapport om resandes utveckling.
För att kunna skriva den måste jag ta mig igenom en 300 sider lång bok på engelska.
...och jag har inte börjat....

Nu är det dags för en fiafrukost: Amerikanska pannkakor och färskpressad apelsinjuice. Sånt jag måste unna mig om jag ska ta mig igenom det här...



Ha en fin höstdag!

/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0