Ikea

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med min mamma :) Vi träffades på IKEA vid tio och slog runt där inne ett par timmar.
När det började närma sig lunch var det dags att åka hem till mormor och morfar och få lite god mat..sen ägnade vi hela eftermiddagen åt att sy gardiner :) Både mamma och jag är ganska händiga men att sy är INTE våran grej. Som tur är har vi mormor som är en klippa på att sy!
Så nu hänger det gardiner i matrummen och i köket. Nu är det bara vardagsrummet kvar som är gardinlöst men jag har inte klurat ut någon bra lösning dit än..

Imorgon är det dags för studieresa i Östergötland. Själv ska jag guida i Linköping vilket känns bra :)  Om jag ska vara ärlig så har jag verkligen fått nog av Alvastra klosterruin, Vadstena, Omberg och speciellt rökstenen...men det kommer nog bli en jätterolig dag ändå :)

/ Fia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging! Du måste uppdatera bloggen lite oftare så jag har koll på dig;) Saknar dig! måste ses snart:) Puss

2009-10-08 @ 12:52:39
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, jag vet att det har varit väldigt dålig uppladdning men det är för att min dator har gått sönder :/ men det blir bättre uppladdning i helgen för då ska jag spendera hela helgen i Boxholm :)

Har ju inte kunnat läsa din blogg på länge men jag hoppas du mår bra tjejen!! massa kramar!

2009-10-14 @ 12:26:30
Postat av: M

Jag mår helt OK, saknar dig bara! Måste ses snart. Puss!

2009-10-14 @ 17:32:13
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0