Hål

Bloggning ifrån skolbänken!

Precis skrivit mitt första prov, lite väl fort så nu sitter man här med två timmar till nästa lektion.
Folk pratar mat fån höger till vänster så det är väl snart dags att hugga in på min svamp- och broccolipaj som jag var så sugen på igår när jag köpte den.. men just nu känns det sådär faktiskt. Men det är väl bara att acceptera att jag inte är någon matlåde-människa.
Beundrar dom som alltid har med sig gårdagens mat och äter dagen efter. Jag själv måste vara sugen på något om jag ska äta det, så jag ratar även veckomatsedel o.s.v. Storhandla är inte heller min grej...

Nog om mat :P tvättstuga ikväll! Tjoho!

Ledig imorgon, och på lördag blir det roadtrip till Ullared!

/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0