Fredagkväll

Sådär.. nu är lägenheten hyfsat organiserad och ren igen. Tanken idag var att plugga men jag lyckas skjuta på det hela tiden.
Hade tänkt åka till IKEA och sen hem till Boxholm men insåg att jag inte skulle hinna. så nu blir det bara Boxholm. Ska hem och täffa mina kära vänner :)

Tänkte lägga in lite bilder ifrån sovrummet som äntligen är färdigt.

 
Tapeten på fondväggen syns lite dåligt och den var väldigt svår att fånga på bild, men här kommer en close up:


Då är det snart tags att snalla mot stationen.. Ha en trevlig fredagkväll!

/Fia

Kommentarer
Postat av: Mia

ser jätte fint ut!

2009-09-25 @ 19:30:12
Postat av: Fia

Tack! Det känns bra med lite nya tapeter men fan vad jobbigt det är att få det gjort :S men nu är do uppe i alla fall!

2009-09-26 @ 00:57:12
Postat av: Mia

Du ska va glad att du slapp göra de själv tycker jag, tar lite längre tid när man själv gör de o de kanske inte blir lika proffsigt gjort eller i ditt fall så kanske de hade blivit jättebra eftersom du har en liten martin timell i dig någonstans efter din mor =D

2009-09-26 @ 10:18:37
Postat av: Fia

Vad härligt det låter att ha en liten Martin Timell i sig.. ser konstiga bilder framför mig :S

2009-09-26 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0