En sväng i Boxholm

Varit hemma en sväng i Boxholm idag. Mamma och jag har varit och fika hos mormor och morfar..Fick med mig lite äpplen, päron och plommon hem ifrån deras trädgård. Sen fick jag även en kanonsnygg väst av mormor som hon är stickat! Skitsnygg :)

Just nu sitter jag och kollar på den dubbade tyska serien baserad på Marie Ljugstedts deckare.. den kunde varit riktigt bra om den hade varit svenskproducerad..

Imorgon kommer tapetkillarna och ska slänga upp lite nya tapeter i matrum, kök och sovrum. Hoppas dom jobbar snabbt för det finns faktiskt inget värre än att ha hantverkare hemma. Speciellt när man ska sitta och plugga hemma hela dagen. Kan bli så att jag flyr till malmgatan för lite lugn och ro.


/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0