Äntligen :)

Nu är jag klar med den förbaskade uppsatsen som har hängt äver mig hela helgen. Vilken lättnad! Men nu sitter jag här och är nervös att jag har skrivit för lite. Uppsatsen fick max vara tre A4 sidor..min blev två.. för kort?

Sitter och bokar biobiljetter till torsdagkväll när Micco kommer. Ska bli kul att träffa henne, har inte sett henne sen i somras. Flickan som lekte med elden ska det bli. En film som jag verkligen vill se och som Daniel skulle vägra titta på så det blir ju kanon. Min kära mor har sagt att den är bra så jag litar på henne.


Nu är det nog dags för en bit mat. Det har bara blivit frukost än så länge..


/ Fia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lugnt. min blev oxå bara två...

2009-09-29 @ 14:00:44
Postat av: Mia

JAg tyckte också den va bra =)

2009-09-29 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0