ur gängorna..

Fy tusan vilken rolig kväll jag hade igår. Dagen idag har inte varit lika givande. Jag är helt förstörd :P Helena ringde förut och var lika förstörd hon, vilket var en liten tröst :) Men som sagt, vilken jäkla kväll!
Helena var i tyskland förra helgen så vi drack goda drinkar hela kvällen!
Linda kom förbi och kvällen avslutades på Platens.. tyvärr med ännu mera drinkar vilket har resulterat i att jag knappt kunna stå på benen idag.

Imorgon ska jag tillbringa hela dagen på Söderköpings adventsmarknad. Känns inte speciellt lockande men ibland har man tyvärr inget val.

Den här lördagen kommer fortsätta i samma tempo.. funderar på att göra ett försök att gå ner och köpa en påse godis.. känner att jag är i stort behov av en sådan just nu.

Helena hade en suverän vinöppnare!


Två lite för onyktra flickor och en Linda :)



Jag hade en kanonkväll tjejer!


Mot Netto!


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som ni hade en kanon kväll (utan mig =( ) fint linne du hade förresten =)

2009-11-28 @ 17:42:44
Postat av: Fia

Det var riktigt kul! Lite för mycket sprit dock.. :P

Linnet är faktiskt från Lindex(!) plus att mamma hade 30% där så det var även ett riktigt kap! ;)

2009-11-28 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0