Laddar inför morgondagen

Imorgon är det dags att åka till Söderköping igen. Det känns lite tungt just nu... Det fina är att det blir en mjukstart i morgon med bara en lektion, dock är det en tre-timmars engelskalektion :/ det kunde varit värre.. men även betydligt bättre.

Sitter och slurkar i mig det sista ur min Mc-D.kaffe. Har flängt runt på stan en stund och hoppade in och köpte en kaffe på vägen hem.. så ensamt att brygga kaffe hemma åt sig själv. På tal om kaffe så hoppas jag att tomten har uppfattat att det som önskas i julklapp är en espressomaskin :)
Sen önskas gärna lite berlocker till mitt Thomas Sabo-armband.

Converse-skon är min favorit :)

Dagen har gått åt till, långpromenad, ett besök på Scandic, engelskaplugg, solning och shopping :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0