Slapparhelg!

Den här helgen har jag verkligen varit slö! Otroligt skönt!
Det blev shopping med Korre igår, skulle försöka hitta en födelsedagspresent åt min mamma men det slutade med att jag köpte en kjol till mig själv istället :) Lite mat och fika på det.. en riktigt trevlig lördag. Kvällen spenderades hemma i soffan med lite vin, lakrits och en hyrfilm.  För er som inte har provat så är vitt vin och lakrits en höjdare :)

Hamnde även framför fyra bröllop och en begravning som gick på trean igår, en film man inte kan se för många gånger!
Somnade runt halv tolv, vaknade kvart över elva :P Jag förstår knappt själv hur jag kan sova så jäkla mycket..

Söndagsmorgonen/förmiddagen har börjat bra. Lite frukost , lilla huset på prärien och en Daniel är ingen dum kombination.

Biblioteksbesök, bakning och engelskastudier står på söndagsprogrammet.

Jag tror jag börjar med att lägga mig, med min bok, i badkaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0