Jag har tappat något

Sitter med fyra olika engelska artiklar framför mig och jag har börjat läsa lite på varje men...jag förstår inte!
Jag vet inte vad som har hänt men jag tror jag har tappat förmågan att läsa. Ser massa ord men får inte ihop det till vettiga meningar som betyder någonting. Kanske ska börja läsa turismen istället, eller destiantionen? Jag har ju några hundra sidor att ta mig igenom dom närmsta dagarna.

Förövrigt är jag fruktansvärt irriterad på mina klasskompisar som inte har förmågan att följa instruktioner. Destinationsarbetet skulle vara två- tre sidor.. En del arbeten är på inte mindre än fem sidor.. tack för den extra läsningen.

Hatar allt för tillfället men det kanske framgår?

Har dessutom en mycket konstig träningsverk efter att ha burit en väldigt otymplig planka igår.. Tog mig knappt ur sängen idag..

Var och solade imorse och växlade då en hundralapp i växelautomaten.. fick dock bara 90 kronor tillbaka. Den här maskinen har ett enda jobb och det är att ge mig rätt växel och uppenbarligen fixar den inte det..

På det stora hela har det hittills varit en usel dag.

Tack och adjö.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0