Fredagen den 13:e

Innan nio på morgonen borde det vara lag på att folk pratar och framför allt frågar så lite som möjligt.

"Hej, jag vill ha en liten kaffe, tack". Jag tycker nog den här frasen täcker det mest tanten på pressbyrån behöver veta.. men icke!

Tre morgnar i rad har jag fått följade frågor:

tanten frågar:
"vad vill du ha för kaffe? Latte? cappuccino?

"Jag vill ha en vanlig kaffe"

Tanten frågar igen:
"Liten eller stor?"

"ja, jag vill ju ha en liten"

tanten tycker inte att det räcker utan frågar även:
"vill du ha en bulle till?"

Alltså, om jag nu gärna ville ha haft en sötsliskig bulle klockan sju på morgonen så hade jag väl sagt det.


Sitter och väntar på att mannen ska komma hem ifrån jobbet. Tänkte föreslå lite kinamat ikväll, är otroligt osugen på att ställa mig och laga mat och det samma gäller nog honom skulle jag tro. Linda sa något om NH ikväll :) om energin och rastlösheten blir för stor under kvällen, är det inte omöjligt att man trillar in där.

 Idag åker Angelica iväg på Magaluf reunion! Hade gärna hängt på dit om tiden och pengarna fanns..men jag vet att du kommer ha skitkul så jag får väl leva genom dig :) Ha kul!!!


Ha en mysig fredagkväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0