slutkörd

Hemma efter en heldag på jobbet. En av våra tanter har flyttat och hon är väldigt dement och förstår inte riktigt det här, så stora delar av min arbesdag har jag förklarat om och om igen att hon inte är 55år, utan 85.. att hon fortfarande är i Boxholm och inte i Norrköping och ska inte med något tåg. Tillslut blir man själv helt slutkörd i huvudet..

Lördagen har väl inte så mycket att erbjuda och tur är det eftersom jag sak upp och jobba imorgon. Det är så mycket jobbigare att gå och lägga sig tidigt och gå upp i ottan när man vet att alla andra grillar och har partaj..

Till mina boxhlomsvänner: fyra timmar ledigt imorgon eftermiddag.. underhåll mig?

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0