Nervös

Jag är så sjuk nervös... KY-utbildningen jag har sökt i Söderköping vill att jag ska komma på intervju ikväll och jag är skitnervös. Intervjun ska hålla på i en halvtimme.. Jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag vet inte vad jag ska säga! Jag vill ju verkligen komma in på den här skolan. Underbara Daniel har lovat att följa med vilket känns väldigt skönt!

Vi håller på att leta lägenhet, vilket inte är det lättaste.. Det är så mycket man vill ska vara rätt..Storlek, hyra, läge..Men förhoppningsvis kommer vi väl att hitta NÅGON lägenhet NÅGONGÅNG....

Håll tummarna för mig ikväll! Nu ska jag slänga in en beställning på hm.com nya katalogen som kom igår innehöll både en och två godsaker!

/Fianilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0