"Tänk att vad fan jag än gör, så blir det bra"

ÅÅ underbara man! Per Morberg! Svetten rinner, han knuffar på sin kameraman och svär hej vilt! jag älskar't!
Igår skulle han pudra kokain på chokladpuddingen...

Vi har en jätteliten söt tant på jobbet.. så söt att det är väldigt synd att jag inte kan lägga ut en bild på henne.. men den här lilla tanten är i alla fall runt 1.55 kanske (svårt att säga eftersom hon sällan står upp), hon har 36 i skor, hon bär allid slöja och har inte en enda tand så hela munnen är ihopsjunken. Hon ser ut att vara tagen direkt från en liten gata i Grekland. Hon är väldigt gammal och kan inte göra sig förstådd på varken svenska eller sitt eget språk, men varje gång man kommer till henne så pussar hon på ens hand. Pussar, pussar och åter pussar. Hon är så söt!


Igår ringde blodcentralen och meddelande att jag tyvärr inte kunde bli blodgivare p.g.a. mitt låga HB-värde. Attans skit, men man kan ju inte mer än försöka...


Igår tog jag med mig korre till optikern och valde ut tre par nya glasögon :) Två vanliga och ett par slipade solglasögon som jag ska ha när jag susar ner för backarna i Trysil :D
Bilder kommer om ca tre veckor..
Ett par av dom jag har beställt är likadana som dom bågarna jag har nu, men knallröda :D

Hade ju gärna velat ha ett par större svarta bågar men har tyvärr lite för litet ansikte för det.. får trösta mig med att min favvo Moberg har såna!


Daniel gick och köpte en ny tv häromdagen.. Jag hade inte en aning om det och när jag sedan kliver ín i hans vardagsrum så slänger jag ett öga på en ny 46" plattv som står där den gamla gråa tjocktvn brukade stå och märker ingenting.. Daniel börjar att skratta åt mig och när jag sedan vänder mig om en gång till så ramlar poletten ner.. ibland blir jag rädd för mig själv.
Jag har ett annat problem som har dykt upp.. jag har på senaste tiden lyckas klämma ena foten i bildörren  väldigt många gånger. Jag antar att jag är så ivrig på att få igen dörren att foten inte hänger med och satan(!!)  vad ont det gör!

Fredag idag! Har inte sett Daniel på några dagar nu, så idag bär det av dit :) Så helgen blir nog mysig!

Och du Korre, när blir det Yoga? jag är laddad! :D


/Fisen


Kommentarer
Postat av: Korre

Yogan kommer när jag är redo, vilket kan ta ett tag och så ska jag täcka för alla fönster så ingen ser vad jag håller på med :D

2009-03-06 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0