SOL!

Igår var jag en sväng i Motala på Veolia Transport och hämtade min plånbok som blev kvar på bussen i lördagsnatt..
Efter det åkte jag tillbaka till Linköping och tillbringade nån timme ute på balkongen med en glass och en bok. Invigde även mina nya glasögon som jag hämtade igår. Solglasögonen är super! Speciellt i bilen.

Det ser ut att bli riktigt fint väder idag också :) blir nog en promenad senare..





Nya brolliorna :)

Fick ett mms igår med den här mysungen som är i Idre.. SÖT!


/Fisen


Kommentarer
Postat av: Korre

Var körkortet kvar då? :)

Ser bra ut, men nu får du ju se till att vara lite mer varsam än du var om stackars farfars glasögon! ;)

2009-03-19 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0