Attans

Jag har idag skadat mig något fruktansvärt och en del mindre vackra ord blev utropade när händelsen hände. Den hemska skadan skedde nere i jobbets tvättstuga. Under diskbänken vi har där finns ett skåp med en plåtdörr. Dörren stod på vid gavel så jag stängde den..trodde jag.. en sekund senare när jag skulle gå ifrån bänken hade dörren glidit upp igen och jag kommer i full fart och får dörrkanten mitt i jumsken. Satan säger jag bara. Ett litet nätt blåmärke finns nog där imorgon.

Har haft tre handlingar idag. Sista gubben jag skulle handla åt frågade jag om jag skulle till konsum eller ica. Som tur var fick jag välja själv och slapp där med en tredje tur på konsum. Personalen kollar lite frågande på en när man kommer för tredje eller ibland fjärde gången samma dag och handlar.

Jag har fått tillbaka min plattång idag! Jag har ju varrit allt för lat för att hämta den själv :) Glömde den hos Anton den 27 september... Fan va lat jag är :P Men i alla fall.. nu har Anton gett den till shibby och jag har hämtat den hos honom idag :D Precis lagom till festen hos micco på lördag..Men eftersom det är 80-tals tema som gäller så blir det nog inte plattat hår ändå..

Lägger ut lite bilder från festen hos Anton, nu när den ändå är på tal! Och som ni ser så har jag uppsatt hår ( alltså var det inte ens jag som använde plattången!)

   


/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0