Tårtkalas

Mina jobbpass i helgen var från början fredagkväll och lördagmorgon, men blev till slut hela fredag och hela lördag..men är ju ledig på lördagkväll iaf :)

Nyss hemkommen från ett tårtkalas :) Chrille fyller idag!

Spenderade gårdagens kväll med Theodor, och efter det var tanken att jag skulle hem till Boxholm och sova eftersom jag skulle börja jobba halv åtta, men jag kunde inte hålla mig utan åkte till Daniel istället :) Det blev mysigare så!

Imorgon blir det ännu ett tårtkalas efter jobbet, hos kusin Lisa. Efter det ska jag och Korre partaja! Vart det bär av efter förfesten är fortfarande oklart, men skoj ska det bli!

Ikväll får jag väl dock försöka roa mig på hemmaplan, så jag orkar med morgondagen som kommer bli väldigt lång!.. undra om jag kan klämma in en liten siesta någonstans imorgon?.. skulle nog behövas. Annars blir det tufft att vara vaken från halv sju och in på småtimmarna + att orka med jobbet, släkten och party..



Puss och kram på födelsedan!

/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0