Nu är det morgon!

Jag är mycket medveten om att jag borde gå upp. Men jag orkar inte. Alla krafter jag hade igårkväll, när jag lovade att jag skulle hänga med på ,måndagsklubben, har jag nog sovit bort.
Tanken idag var att jag skulle sola och sen åka till stan med korre och sen hänga med till Vadstena. Men att sola är nu stryket ur dagsplaneringen och så även måndagsklubben.  Kvar är då att gå upp, duscha och åka till stan.
Nu har jag sett färdigt på både säsong tre och fyra av Grey's Anatomy. Så kan det gå när man är sjuk.
Nyårsafton var ju trevlig förresten. Lätt kallabalik som det alltid lyckas bli när nyår firas i Norrköping.
Tjafs, polisanmälningar och abulansturer  var delar av mitt nyår. Trots att det var så trevligt och underhållande ;) så åkte jag hem ganska tidigt, vilket jag dagen efter var väldigt tacksam över då förkylningen var allt annat än lindrig längre. 
Bilder från denna afton finns, men inte hos mig, eftersom jag inte tagit några.


/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0