Dag nr 1 v. 3

Måndagmorgon.. Uppvaknande i Linköping brevid en kille som inte mådde så bra :( Precis när jag har blivit frisk. Korre hade varit på sjukhuset och plockade upp mig (eftersom gårdagens incident resulterade i att fiabilen är på lagning)
Sen forsatte dagen med frukost ihop med Korre, en trevlig tur till mjölby och sen hem till Boxholm. Nu har jag spenderat både en och två timmar tror jag vid den här datorn så tanken är att jag ska gå här ifrån nu. Duscha och packa om väskan innan det är dags att ge sig av till Linköping igen.
Arbetsförmedlingen är fortfarande totalt värdelös, och deras huvuduppgift (att försöka få ut människor i arbetslivet) verkar det inte som att dom riktigt har fått kläm på. Men det är ju och andra sidan inte mitt beskymmer.
Jag ska införskaffa en ny  mobiltelefon. Men bara för att jag för en gång skull ville att det skulle stå en tjatig 3-försäljare inne i gallerian i mjölby så gjorde det ju givetvis inte det. Ingen som ville pracka på mig en telefon idag.

Mot duschen! Så blir det en kopp te framför tv:n innan det är dags att ge sig av igen. 

/Fianilsson
     
                                     Korre
                                                                    Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0