Bloggning

Tanken när jag satte mig vid datorn för 1 tim och 40 min. sedan var att jag skulle blogga. Men jag fastnade för lite andra bloggar istället så det blev inte så mycket ork kvar. Min dag har spenderats på jobbet 07.30-16.00... efter det kom jag hem och skulle slappa lite framför tv, vilket som så många andra gånger resulterade i att Fia somnade.. och oj vad skönt jag sov! sov nästan två timmar och då är det mindre roligt att vakna :(
Det är bra när jag är hos Daniel och somnar i soffan (vilket händer påtok för ofta!) men iaf, så väcker ju han mig när han tycker att det är färdigsovit! Men här hemma är det ingen som väcker mig så jag skulle lika gärna sovit forfarande.


Jag vill åka utomlands! Jag längtar efter sol, bad och tjatiga försäljare.. och en och annan paraplydrink på stranden.

Slutar med en mysbild på mig och min favvo!
 
Ge mig semester!!!!

AHH! SOL!!

/Fia


Kommentarer
Postat av: Korre

Oh, känner mig hedrad. Det var ju jag som var favoriten :P

2009-01-16 @ 18:14:23
Postat av: Daniel

Ja, jag verkar inte vara någon större favorit :(. SNYFT :(.

2009-01-20 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0