Imorgon smäller det

jaha.. imorgon var det dags då.. ny skola, nya människor, nya rutiner.. nervös är inte riktigt rätt ord att berskriva vad jag känner inför morgondagen utan mer.. förväntansfull. Jag vill att det ska kännas rätt och att jag har gjort rätt val.

Nya lägeneten är iallafall helt underbar! det var sammanlagt 14 personer som var här igår och tog en fika.

Igår kväll blev det lite party med grabbarna, vilket känns i huvudet idag. När jag vaknade upp idag och gick ut i köket möttes jag av ett hav med disk, men det tog bara några minuter att fixa till då vi nu har en stor och fin diskmaskin :D
Efter att diskberget var inplockat stekte jag lite amerikanska pannkakor, la mig i soffan och tittade på Gilmore girls vilket är ( och har alltid varit) en riktigt favorit! synd bara att min box blev kvar i Boxholm, men då slog det mig att man kanske kan hyra en box?
Jag ska nog ut på upptäcktsfärd om en liten stund, så kanske kvällen är räddad :)

Håll tummarna för att första dagen i skolan går smärtfritt :)


// Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0