Trysil

En vecka har spenderats i Trysil. Skidåkning, telemarksåkning och snowboardåkning har utförts.. ett blåmärke stort som Oslo befinner sig just nu på en av mina käraste kroppsdelar. Bild kanske kommer, om jag lyckas ta en som inte avslöjar alltför mycket av min underbara kropp :)
En underbar vecka, men det ska bli väldigt skönt att komma hem till min underbara sambo igen <3 älskar dig

Imorgon blir det lite sent födelsedagsfirande ihop med älsklingen.. vi ska visst på resturang och mysa :)  Längtar!

Just nu gör vi alla vårt bästa för att dricka upp all alkohol som vi har med oss.. att ta med sig tillbaka hem är inte ok.


Telemark




Underbart väder!!



min favoritdrink i jätteglas! :D Mums!!


Tack och godnatt

kyss och klem!

/Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0