Pigg som en 95-åring

Ont överallt.. ok, det var en överdrift. Jag har bara ont i ryggen, nacken och högeraxeln, men det räcker.. den där vurpan på brädan gick nog inte så bra i alla fall så det blir ett besök på vårdcenralen imorgon.  Jag är så stel så jag kan knappt röra mig! Jag tycker oerhört synd om Daniel som måste bo i samma lägenhet som mig just nu för det enda han får höra är, aj, aj, AJ!! Dessutom ligger jag inte still i två sekunder efterom precis alla ställningar gör ont..

Slutklagat för idag! Trevlig fredag med tjejerna hos mysan! Vi hade jättemysigt! My hade gjort plankstek och den var supergod! På förmiddagen blev det lite shopping med Linda också väldigt trevligt :)


MYSIGT!

Min snygging! Mmahh!!

Mysan

Mia

Ha det bra! //Kram Fisen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0