mysmiddag, sleepwalking och påskmiddag

Samma kväll som jag kom hem ifrån Norge hade Daniel bokat bord åt oss på Stångs Magasin. En underbar kväll med underbar mat! Tack snälla älskling :)

På majeldsvägen sover vi inte längre med öppet fönster. Fia Nilsson var uppe på en liten rundtur i sömnen som slutade med att jag hängde ut genom fönstret på tredje våningen...

Påskafton idag.. Daniel och jag har varit på påskmiddag hemma hos Per och Marianne. Daniel åkte efter det på fest men eftersom jag ska börja jobba klockan sju imorgonbitti så blev det inget party för min del. När Daniel  inte är hemma så är det väldigt tyst och ensamt, så för att få lite sällskap åkte jag hem till Boxholm men kom hem till ett tomt hus. Mamma och Ola är tydligen också på fest så det är väl bara att gå och lägga sig... jag har ju iaf lite närmare till jobbet imorgonbitti..


Glad Påsk! / Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0