Torsdagmorgon

Klockan är 12.18 och jag har fastnat framför datorn.. Har varit ute och gått  5 km. med Korre och ätit frukost med henne.

Måste snart hoppa in i duschen så jag hinner med det jag ska.
Det som borde göras idag är att städa garderoben.. den är överfull. Det som troligtvis kommer att hända är att jag drar på någon bra serie, eller sätter i nån favvofilm och myser lite i min ensamhet.

Ikväll ska jag gå på bio med Daniel :)

Funderar på att börja packa snart inför resan.. dagarna går fortare än vad man tror :/ Och därför ännu en anledning till att städa garderoben så jag vet vad jag ska packa ner.. sommarkläderna har ju ramlat längre och längre in nu när den härliga hösten har kommit :).. men och andra sidan så står ju Grey's Anatomy- boxen i hyllan och bara ser underbar ut, så vi får se hur det blir med städningen..

Morgondagen har knölat till sig en aning. Vi har ju bokat bord på Ghingis klockan sju, och  kom just på att det är middag hos mormor vid fem.. dubbla måltider är ju ingen höjdare drekt.. men men, lite på varje ställe kanske? :P

  /Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0