Gamla bloggen

Läste precis det första inlägget jag gjorde i min gamla blogg.. känns som hundra år sedan.

så var det gjort.. nu har jag en blogg.

Oskuldsbloggare skulle man väl kunna säga. Men allt nytt, är ju skoj.

Har man varit ledig i tre veckor är det väl helt normalt att man har sjukt mycket ångest när ledigheten är slut eller? ja menar, i tre veckor har man kunnat göra precis vad man vill men nu är det återigen dags att varje morgon hoppa på 661 och åka i väg till ett vardagsliv som är lika tråkigt som Svtsdebatt program.
Om man nu inte har nog med ångest över det så har man ju som sagt under de här tre veckorna gjort precis det man känner för och ligger nu därför hur mycket som helst efter, i det tråkiga vardagslivet.
Dessutom ska jag tillbringa min söndag med släkten. Den sista dagen av frihet! Med släkten! Det som är absolut värst med det är ju att man redan innan vet hur det kommer att bli, och att en viss person komer att gnälla ,tjura och vara ett allmänt störande objekt som ingen tycker om.

Men en oehört skön sak är att det är ju bara fredag! fredagkväll dessutom! och jag tänker inte tillbringa den här, på golvet med datorn i knät. Jag ska ut och ta en promenad i min trevliga lilla stad, med en av stadens trevligaste killar. Och när jag sedan kommer hem ska jag krypa ner i min stora(tomma)säng och kolla på filmen jag har hyrt, och som vanligt är det en drama komedi med massor av kärlek! vad annars??;)


Det var på den tiden man pluggade.. väldigt lite att tänka på, och ett beskymmersfritt singelliv :)

Nu har jag kanske inte heller så mycket att tänka på, men ett singelliv som är allt annat än beskymmersfritt...

/Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0