Förfest

Sitter med en nyblandad drink (med hallon)  i handen och väntar på att korre ska bli klar med plattången :)
Ser faktiskt fram emot kvällen (trots att vi ska på Barbados) men en fågel viskade i mitt öra att det även skulle finnas disco musik också, och då kändes det lite bättre.. jag vet inte, men bugg känns inte riktigt som min grej.

Chokladmassagen var för övrigt underbar :D kan varmt rekomenderas!


Party up!


Fick förövrigt en tid för mitt första blodgivinigsbesök idag, men tiden var den 16 okt, och efter som jag åker till Indien den 12 så fick jag avboka :( .. det tråkiga är att jag inte får ge blod för ens efter tre veckor efter hemkomst så det blir väl någon gång nästa år då..

/ Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0