:/

Packningen går sådär alltså.. jag får lite lätt ångest varje gång jag lägger fram/ tar bort ett plagg! Tänk om jag verkligen vill använda det där nere, men och andra sidan vore det ännu värre om jag inte vill använda det, och i och med det har burit runt på skiten i onödan en hel månad.. ryggsäcken är ju inte direkt lätt! Och det finns säkert massa kläder man kan köpa där, men tänk om det inte gör det?  Ångest! jag brukar bara slänga ner lite grejer och sen får det vara bra, men den här gången flippar jag nästa ur  :P
Brukar alltid packa dagen innan annars, men pga en mardröm som jag hade  förra veackan, där jag hade glömt att packa, har jag nu för en gång skull börjat i tid.
Slutpratat om packningen.. ångesten bara växer.

Snart ska jag få min favoritmat :D Mamma tänker på mig som inte kommer få äta det på en månad.. det blir ris för hela slanten sen :/

Linköping ikväll igen :)

Tjuvade den här bilden på min kusins bilddagbok. Den är från Barbados i lördags :)



Jag och Korre!

/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0