Barbados

Barbados var väl som väntat inte så mycket för mig, men därimot var förfesten mycket trevlig :)
Korre och jag med ett gäng grabbar hemma hos Sunken.

Försökte mig på lite bugg igår men det la vi ganska fort ner, för det gick så där...



Korre


Puss på dig Chrille!



Första gången på länge som jag inte hade hemfärden planerad, "hem tar man sig ju alltid" var det dom svarade när Korre och jag klurade på hur vi skulle ta oss hem. Men det slutade ganska lyckligt trots allt.. vi åkte 8 personer i en volvo där hastighetsmätaren var paj och stod still på 220 km/h hela tiden, vilket gjorde att killen i kurvorna inte kände hur snabbt han körde så det blev många " kom till mig svängar" men som sagt... vi kom ju iaf hem  :)

Nu ska jag snart åka till Linköping :)

/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0