Snö

Det snöar.. mycket! Höll på att köra fast med bilen i malmgatans branta backe..

Det har varit en mycket trevlig dag. Korre och jag har varit hos farmor och hjälp henne att putsa koppar och mässing. Sen har vi även bakat pepparkakor och hade då stor hjälp av en 3-årig herre. Denna herre ska vi även tillbringa våran onsdag med. Då blir det en tur till Linköping, hoppas att han har tillräckligt med tålamod för det ( eller korre och jag kanske?) 
     

Halv tio är klockan.. ligger och kollar på en dokumentär på fyran om en 500-kilos killen.. men det känns som man har sett det där förut.. så det är inte speciellt intressant.  Ligger och väntar på att Boston Tea Party ska börja.
Gjorde ett tappert frsök att ladda upp bilderna från Indien på Bilddagboken men det gick inget vidare. Min dator kände inte direkt för att ladda upp ca 130 bilder utan nöjde sig med 2.

I lördags var det födelsedagsfest hos Mysan! Kanontrevlig kväll! bör göras om snart! 

                   

        


Ska jobba på OCAB imorgon. Ulla kommer och plockar up mig 06.30 och då bär det av till eksjö.


/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0