Lördag

Nyss hemkommen.. ska åka snart. Duscha, packa om...sen blir det fest i Norrköping! Micke fyller 20.

Solade idag, men glömde för ett ögnblick bort mina brännskador. Det var ett nytt supersolarium så nu är jag rödflammig istället. Kan inte fatta hur det fortfarnade kan vara känsligt. Det är ju snart ett år sedan jag brände mig!
Attans skit.. men det är bara hålla tummarna för att det försvinner och inte blir ärr som på armen. 
  Jag 18 feb. Inplåstrade brännskador.

Det blir även utgång ikväll, till Hugo. Där har inte jag varit på något år tror jag..Så det ska bli skoj! Mindre skoj är att jag är lite halv sjuk. Vaknade upp med ont i halsen och allmänt snörvlig, men det ignorerar vi ikväll!
Systemhandlandet gick sådär .. svängde in på torby på vägen hem runt två. Lönehelgen innan jul.. det var lite fler människor där än jag. Men och andra sidan slapp jag ju välja från Boxholms usla sortiment + att jag hittade en rolig present till Micke.

Nu ska jag fika i min ensamhet.. varför min familj har ett hus vet jag inte, för hemma är dom ju aldrig :(

/Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0