Idag är det den 27 November

Blev väckt av min mor idag. Hon kom in med telefonen i högsta hugg och frågade om jag hade bokat tid hos susanne ( min frisör) idag.. yrvaken och lite småsur svarar jag, "jag visst, men det är ju inte för ens den 27 ju" Då svarar min kära mor, "men det är den 27 idag". Attans. Hopp upp ur sängen och ner till Susanne. Gillar inte rivstarter på morgonen.. så långsamt som möjligt, det är fint.

Sen ringde jag upp min kusin och hörde om vi skulle dra en riva till mobilia och kolla in nya outleten. Det var för övrigt inte mycket att ha. Men nu har vi gjort det i alla fall. Sen blev det City Gross, marsmallowsgrillning i tvättstugan och fika med hemmagjord glass.

Nu ligger jag och myser hemma i sängen och kollar på "Vad blir det för mat?" ett av mina favoritprogram :)  Sveriges skönaste karl är ju helt klart Per Moberg.

Imorgon börjar jag jobba klockan sju för Ocab. Och sen är det fredagkväll :D

Lite osäker hur helgen kommer att utforma sig, det kan bli så att det blir en fest i Norrköping om jag blir på det humöret.

                           


/Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0