Elisabeth

Idag är det den 19 november, vilket betyder att jag har namnsdag :D
Detta firades ihop med mormor och morfar och en skål underbara hemrullade köttbullar, mums!

Vaknade upp brevid en underbar man imorse.. väldigt tomt dom nätterna som spenderas utan honom.

Hälsade på min sjuka kusin. Hon pratade jätteroligt så jag hade mest roligt åt henne. Sen somnade hon och snarkde  värre än dom indiska karlarna på tåget.. tillsammans. Erik försökte spela in det, men dessvärre så vaknade hon precis då. Synd. Det hade retat gallfeber på henne att ha den inspelningen som smssignal :D

Barnvakterit åt Theodor varade bara en timme, sen var Malin hemma ifrån revisorn igen. Men vi han äta havregrynsgröt och mysa framför Ice Age 2 :)

kvällen kommer att spenderas i min säng framför tv:n med en kopp hjortronglögg. Det ända som saknas nu är någon att pussa på.

Det blir 20års fest för My på lördag :D trevligt!

Och en date med Micco på tisdag.. myyyys!

/Fisen


Kommentarer
Postat av: Korre

Jag är glad att ni misslyckades med eran inspelning! :P

2008-11-20 @ 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0