Back in town

Nu är jag tillbaka på hemmaplan. Skönt. Vaknade upp i min egna säng för första gången på 35 dagar.
Resan till Indien var otroligt rolig. Mia och jag har haft riktigt skoj, men det är riktigt skönt att vara hemma igen till en vardag som man är van vid.
Dom senaste fyra nätterna har spenderats i Linköping, hos pojkvännen. Hur mysigt som helst. Gillar honom verkligen!!

Helgen var trevlig. Det hände vissa saker som gjorde den lite mindre trevlig, som till exempel att jag tappade min bilnyckel. Och hade då innan glömt plånboken i bilen. Då kändes livet sådär. Men efter en shoppingtur med korre på IKANO var jag på topp igen. På kvällen åkte korre och jag tillsammas med Chrille, Henke och Shibby och bowlade. När jag skulle gå in var det legkontroll och mitt leg låg ju fortfarande i bilen. Då surade Fia till lite, men det var bara att åka till Daniel och hämta leget. För som tur hade jag varit hemma i Boxholm innan och hämtat extra nyckeln. Men sur blir man ju. Speciellt när det är 18 års gräns och den ända av oss som var 18, inte behövde visa leg :P men Henke som är 24 fick snällt plocka fram det.

Lördagen var också väldigt trevlig. Myste med Daniel hela förmiddagen. På eftermiddagen var korre och jag ute och gick och efter det var det revydags. Att se sin bror i underkläder(DAMUNDERKLÄDER) känns sådär faktiskt. Jag brukar hata dom där revyerna men i år var det ganska roligt :) Kvällen avslutades på Platens i Linköping!

Nu är det dags att gå ut och gå en sväng. Sov ganska länge idag men det var riktigt skönt. Men nu blir det Boxholm runt och efter en varm dusch sen är det frukostdags!

Ikv'äll blir det hockey i Linköping med Anders! Har inte träffat honom sen i sommras, så det ska bli jätteskoj!

/ Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0